martes, 5 de julio de 2011

26-06-2010 - 26-06-2011


Un año más ha pasado, yo continúo en el mismo puesto de trabajo, en la piscina, sigo siendo la misma persona aunque algo menos confiado. TU LLUVIA, ya no empapas mi corazón, en él, se ha instalado el calor de un enorme y potente SOL que ilumina cada rincón del mismo. TU LLUVIA, eras sólo una macha de humedad en mi corazón casi un simple recuerdo, aunque tres días antes de cumplirse un año de la fecha en que nos vimos como “pareja” por primera vez, recibí un sms en el que me agradecías el haberme preocupado por ti cando tuviste problemas de salud y por todo lo que hubo entre los dos, mi sorpresa fue ver tu nombre en mi mobil, aunque nada se movió en mi interior, pasaste de ser una mancha de humedad a ser una marca seca similar a las que deja la lluvia en la tierra reseca. TU LLUVIA, has pasado a ser una carpeta de esas que se guardan por no tirarlas para no volverlas a abrir nunca en un archivo definitivo. TU LLUVIA, sólo eres parte de mi historia. TU LLUVIA, TU AMELIA historia pasada.


TE QUIERO MARTA






Mi corazón, aunque con alguna cicatriz, vuelve a latir fuerte con ganas; ganas de vivir, ganas de amar, ganas de luchar, …, ya NO está triste, apático frío ni mojado, más bien todo lo contrario late alegre contento, una cálida sensación lo mece proveniente de un brillante y reluciente SOL dorado.



Un any més ha passat, jo continue en el mateix lloc de treball, en la piscina, continue sent la mateixa persona encara que quelcom menys confiat. LA TEUA PLUJA, ja no ameres el meu cor, en ell, s'ha instal·lat la calor d'un enorme i potent SOL que il·lumina cada racó del mateix. LA TEUA PLUJA, eres només un mol·lusc d'humitat en el meu cor quasi un simple record, encara que tres dies abans de complir-se un any de la data en què ens vam veure com 'pareja' per primera vegada, vaig rebre un sms en el que m'agraïes l'haver-me preocupat per tu tanque vas tindre problemes de salut i per tot el que va haver-hi entre els dos, la meua sorpresa va ser veure el teu nom en mon mobil, encara que res es va moure en el meu interior, vas passar de ser una taca d'humitat a ser una marca seca semblant a la que deixa la pluja en la terra resseca. LA TEUA PLUJA, has passat a ser una carpeta d'eixes que es guarden per no tirar-les per a no tornar-les a obrir mai en un arxiu definitiu. LA TEUA PLUJA, només eres part de la meua història. LA TEUA PLUJA, LA TEUA AMÈLIA història passada.

El meu cor, encara que amb alguna cicatriu, torna a bategar fort amb ganes; ganes de viure, ganes d'amar, ganes de lluitar, ..., ja NO està trist, apàtic fred ni mullat, més aïna tot al contrari batega alegre content, una càlida sensació l'engrunsa provinent d'un brillant i lluent SOL daurat.




ET VULL MARTA

No hay comentarios:

Publicar un comentario